Felhasználási feltételek

GuruKnows, s.r.o.
Račianska 88B 831 02 Bratislava – város rész Nové Mesto
Identifikációs szám: 51175924
HÉA-azonosító: SK2120619919

A Bratislava 1. kerületi bíróság által vezetett cégnyilvántartásba, szakasz: Kft., Ügyszám: 123431 / B
Banki kapcsolat:
Tatra Banka, a.s.
IBAN: SK8411000000002944047059
SWIFT: TATRSKBX


E-mail: info@beardguru.hu
Megrendelések fogadása e-shopon keresztül: nonstop
Felelős vezető: Silvia Jaroš Vilčinská

Felügyeleti hatóság: SOI Felügyelőség székhelye Pozsonyban található a pozsonyi régió számára
Bajkalska 21 / A, P.O.BOX 5, 820 07 Bratislava 27
tel. sz. +421 2 58 27 21 72
E-mail: ba@soi.sk

Felhasználási feltételek
A hatályos jogszabályoknak, különösen a polgári törvénykönyvnek, valamint a fogyasztóvédelmi törvénynek és a fogyasztóvédelmi törvénynek megfelelően, áruk értékesítésekor vagy szolgáltatások nyújtásakor távollevők közötti vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján, az online kereskedelem alábbi javaslatait javasoljuk.
Az internetes üzlet általános feltételei (e-shop )

I. cikk
Meghatározások
1. A weboldal (e-üzlet) üzemeltetője a GuruKnows, sz. Cég, székhelye: Racianska 88B, 831 02 Pozsony.
2. Az eladó a GuruKnows, s.r.o., székhelye: Racianska 88B, 831 02 Bratislava.
3. A www.beardguru.sk e-üzletben kínált áruk és szolgáltatások szállítója a GuruKnows, s.r.o., székhelye: Račianska 88B, 831 02 Pozsony.
4. A vevő az e-üzlet minden látogatója, aki kötelező érvényű megrendelést tett az e-üzletben. Törvény alkalmazásában, különösen 102/2014 Coll. "fogyasztó": az a természetes személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem vállalkozása, foglalkoztatása vagy szakma keretein belül jár el.
5. Az e-üzlet az interneten található, nyilvános hozzáférésű számítógépes rendszer, amely lehetővé teszi áruk és szolgáltatások távoli rendelését elektronikus eszközökön keresztül.
6. Az áruk vagy szolgáltatások az e-üzlet honlapján közzétett összes termék, amely megrendelhető (listázott ár, és ez nem nulla).
7. A Vevő teljes mértékben elismeri az elektronikus kommunikációt, különösen az e-üzlet, az e-mail kommunikáció és a telefonos kommunikáció révén, kivéve ha vitathatatlan, hogy az eladó a Vevővel vagy annak meghatalmazottjával kommunikál.
8. Az eladó és a vevő közötti kapcsolat, amely nem elektronikus úton, hanem az információs társadalommal összefüggő szolgáltató és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybe vevője közötti kapcsolat, a jelen Általános Szerződési Feltételek csak a törvényi és logikai követelmények teljesítéséhez szükséges mértékben alkalmazandó. az ügy rendezése, kivéve, ha közöttük másként állapodnak meg.

II. Cikk
Ár
1. Az áruk és szolgáltatások összes áfája.
2. Az eladót az e-bolt weboldalán feltüntetett ár köti a vásárlás pillanatában.
III. Cikk
Megbízás
1. A megrendelés úgy történik, hogy megerősíti a megrendelési folyamatot az e-üzletben, a vevő által kiválasztott árukkal vagy szolgáltatásokkal együtt, beleértve a megrendelőlap teljes kitöltését és az eladónak történő elküldését. A rendelések helyes és megfelelő feldolgozása érdekében ki kell töltenie a szükséges adatokat a megrendelésben, és meg kell választania a szállítási lehetőségeket és a megrendelt termékek vagy szolgáltatások fizetését.
2. A megrendelés elküldésével a vevő elfogadja a megrendelt áruk és szolgáltatások árát. A megrendelés elküldésével a vevő számára kötelező érvényű lesz, azaz javaslat adásvételi szerződés megkötésére az eladóval.
3. Miután a megrendelést elhelyezték az e-üzletben, a Vevő automatikusan generálódik és e-mailt küld a Vevőnek arról, hogy az e-üzlet megkapta a Vevő megrendelését feldolgozásra. Ez az e-mail nem jelenti az áru visszaigazolását a par. E cikk 4. pontja.
4. A megrendelésnek az eladó általi megerősítése adásvételi szerződést hoz létre, amelyet csak a vevő és az eladó közötti kölcsönös megállapodással lehet megváltoztatni vagy kiegészíteni, kivéve, ha a törvény vagy más jogi szabályozás másként rendelkezik. A megrendelésnek az eladó általi megerősítése az eladó által a vevő e-mail címére küldött elektronikus üzenet vagy a vevő mobiltelefonszámára elküldött rövid szöveges üzenet, amelyet a vevő a megrendelésében megjelölt, jelezve, hogy a vevő megrendelésének elfogadása vitathatatlan. Az eladó elektronikus üzenete, amely nem erősíti meg, nem utasítja el vagy nem utasítja el a vevő megrendelését egyébként nyilvánvalóan nem fogadja el a vevő megrendelésének elutasítását.

5. Ha az eladó nem képes teljesíteni a megrendelést vagy annak részét a megrendelés feldolgozásának határidején belül a legnagyobb erőfeszítéssel és olyan okok miatt, mint például. ha az árut nem gyártják, a gyártónál vagy a szállító külső raktárában nem érhetők el, a gyártó olyan súlyos változtatásokat hajtott végre, amelyekre megrendelés nem lehetséges, vagy vis maior miatt, az eladó visszavonhatja a megrendelést, és elküldheti a vevőnek. Ezenkívül az eladónak joga van visszavonni a megrendelést, ha a vevő hamis vagy félrevezető információkat adott meg a megrendelésben, amelyeket nem lehet ellenőrizni, mint például a helytelen e-mail, telefonos kapcsolat vagy a helytelen vagy félrevezető információ. nem létező cím. Ha a vevő befizette az előleget, a vevő köteles azt 14 napon belül visszafizetni az eladónak.
6. A Vevő köteles minden részletet helyesen megadni, különben a megrendelés csalásnak tekinthető, és nem kerül feldolgozásra vagy feladásra.

IV. Cikk
Fizetési feltételek
1. Az e-üzletben szereplő áruk és szolgáltatások a következő módon fizethetők ki:
a. kézbesítéskor (az áru átvételekor közvetlenül a futárnak kell fizetnie)
b. fizetés a Global Payments, a GP Webpay fizetési átjárón keresztül
c. fizetés a Tatrapay fizetési átjárón keresztül
d. fizetés a VIAMO fizetési átjárón keresztül
e. fizetés a Sporopay fizetési átjárón keresztül
2. Az ajándékutalvány előre fizetett pénzeszköz-összeget képvisel, amelyet a vevő felhasználhat elegendő ingyenes előre fizetett pénzeszközön alapuló vásárláshoz. A kupon lejárati dátuma rajta van feltüntetve. Az ajándékutalvány névértéke a vevővel egyeztethető.
3. Az egyes fizetési lehetőségekhez tartozó kiegészítéseket az Art. A jelen Általános Szerződési Feltételek VI.
(4) Az eladó kedvezményeket adhat a vevőnek:
a. kedvezmény az e-boltba történő regisztráció árából,
b. visszavásárlási kedvezmény
c. Egyszeri kedvezményes kupon kedvezmény
5. Az engedmények nem halmozhatók fel.
V. cikk
Szállítási feltételek
1. Az eladó köteles az árut a vevőnek a megrendelés létrehozásától számított 30 napon belül elküldeni, kivéve ha másképp állapodtak meg, vagy ha az áruk szállítási határidejét nem határozták meg.
2. Ha a készleten lévő árut a kapacitás szerint szállítják, a lehető leghamarabb.
3. Ha a megrendelés több árut és szolgáltatást tartalmaz, és ezek egy része nincs raktáron, részleges kézbesítés lehetőségével értesítjük a vevőt.
4. A számlát (adózási okmányt), az utasításokat, valamint a gyártó által az árukhoz vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódó egyéb dokumentumokat az árukkal együtt megküldik az ügyfélnek.
(5) A teljesítés helye az a hely, ahová az árut szállítják.
6. Az eladó a Vevőhöz szállítja:
a. a DPD futárszolgálat, amelynek székhelye Technická 4313/7, 821 04 Pozsony
b. A Slovenskej pošta, székhelye: Partizánska cesta 9 975 99 Banská Bystrica
c. zasielkovna.sk, Lihovarska 1060/12, Liben, 190 00 Prága 9, ID28408306
d. személyes átvétel az eladóval egyetértésben
e. az eladó saját szállítása

VI. Cikk
Szállítás, csomagolás és fizetési lehetőségek
1. Ha előleget fizetünk bankszámlára előleg számla alapján vagy a fizetési átjárókon keresztül, a szállítási költségeket számoljuk fel:
a. futárszolgálat a raktárunkból történő kiszállítás után 3 munkanapon belül - 2,50 €
b. 3,50 € díjat számítunk fel a Szlovák Posta általi szállításért
c. 1,50 euró díjat számítunk fel a mailbox.com általi szállításért
2. Szállítás készpénzben (futár / posta fizetése):
a. futárszolgálat a raktárunkból történő kiszállítás után 3 munkanapon belül - 3,50 €
b. Szállítás a Szlovák Posta által a raktárból történő kiszállítás után 3 munkanapon belül - 4,50 €
c. postai küldemény a postaláda.sk-on a raktárból történő kiszállítást követő 3 munkanapon belül - 2,50 €
3. Az eladó a szokásos (fent) eljárástól eltérő megállapodást köthet a Vevővel az áruk vagy szolgáltatások küldésében, valamint ezen szolgáltatások árain.
4. Az eladó az árukat azonnal elküldheti a Vevő számára, és a megrendelés fennmaradó részét a törvényben előírt határidőn belül kiegészítő módon kiszállíthatja, feltéve, hogy a Vevőt a Megrendelésbe foglalt kiegészítő díjakért nem számolják fel.

VII. Cikk
A cím átruházása
(1) A tulajdonjog az eladótól a vevőig átruház, miután az árut az eladótól vagy a szállítótól megkapta.
2. Azok az áruk vagy szolgáltatások, amelyekre továbbra is az eladó tulajdonjoga vonatkozik, az eladó fenntartja a jogot, hogy a vevő igénylése esetén csak az adásvételi szerződés teljes kifizetésének pillanatában járjon el.
VIII. Cikk
A vételi szerződés elállása
1. A vevőnek joga van a megrendelt árukat vagy szolgáltatásokat a vételi szerződéstől számított 24 órán belül elállni anélkül, hogy a fogyasztó egyedi igényei szerint, vagy kifejezetten egy fogyasztó számára megrendelésre gyártott árukra vonatkozó lemondási díjat megvonnák.
IX. Cikk
A fogyasztó joga az áru indoklás nélküli visszaadására és a fogyasztó tájékoztatására
1. A fogyasztó kell törvény alapján nincs. 102/2014 Coll. a fogyasztók védelméről az áruk értékesítésekor vagy szolgáltatások nyújtásakor az eladó távollevők közötti vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján, valamint egyes törvények (a továbbiakban: törvény) módosításáról és kiegészítéséről a 7. és azt követő szakaszok szerint. az áruk átvételének napjától számított napon, ha az eladó eleget tett az e törvény szerinti tájékoztatási kötelezettségeinek, a többi esetben a (2) vagy a (3) bekezdést kell alkalmazni. Ha az adásvételi szerződés tárgya az áruk szállítása,
(2) A fogyasztónak, ha ezt a jogot gyakorolja, legkésőbb a megadott időszak utolsó napján személyesen kézbesíti az elállást az eladó kapcsolattartási címére munkaidőben, vagy legkésőbb az időszak utolsó napján benyújtja a postai szállításhoz szükséges visszavonást vagy a jog ilyen gyakorlását más tartós adathordozón történő regisztráció formájában is gyakorolhatják. Az elállási értesítés után a fogyasztó köteles személyesen eljuttatni vagy kézbesíteni a szerződés tárgyát, amelyből az összes dokumentációval együtt - pl. az eredeti számla, utasítások és egyéb dokumentumok a neki átadott árukról az árukkal együtt, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül (a törvény 10. § (1) bekezdése). Arra biztatjuk a vásárlókat, hogy készítsenek másolatot a számláról saját használatra, és küldjék el az árukat ajánlott levélben és biztosított termékként. A szerződéstől a következő formanyomtatványon lehet elállni: Visszavonás a szerződésből, amelyben ki kell tölteni a csillaggal jelölt minimális adatokat.
3. Szállításkor ne küldje el nekünk az árut készpénzben, a szállítmányt nem fogadjuk el.
(4) Az e-üzlet üzemeltetője visszaküldi az áruért / szolgáltatásért fizetett teljesítményt, ideértve a szállítási költségeket is, az 5. cikk rendelkezéseinek értelmében. 9 bek. (3) 102/2014 Z.z. valamint az áruk megrendelésének bizonyítottan felmerült költségei az elállás kézhezvételétől számított 14 napon belül, de nem kell az árut visszaadniuk, mielőtt az árut kézbesítik, vagy a fogyasztó nem bizonyítja az áru szállítását.
(5) Az áruk visszaküldésének költségeit a fogyasztó viseli.
6. Az elállási jog nem vonatkozik az árukra és szolgáltatásokra a 7. § (7) bekezdésében meghatározottak szerint. 6 písm. törvény a) –l) pontja 102/2014. Z.z.
(7) A fogyasztó viseli az áruk bármilyen értékcsökkenését, amely felhasználásuk következtében meghaladja az áruk funkcionalitásának és tulajdonságainak megállapításához szükséges mértéket.
X. cikk
(1) Az eladó és a vevő szerződő feleknek minősül.
(2) A Vevő:
a. átveszi a megrendelt árut,
b. fizeti meg a megkapott árukért megállapodott díjazást,
c. ellenőrizze a csomagolás integritását, ill. és magukat az árukat, amikor felveszik.
(3) Az eladó:
a. biztosítsa a vevőnek a szükséges minőséget, mennyiséget és egyeztetett árat,
b. az árukkal együtt, vagy emellett elküldi az ügyfélnek az árukkal kapcsolatos összes dokumentumot, például az árukra vonatkozó számlát, panaszlevelet, üzemeltetési utasításokat a szlovák nyelv kodifikált formájában.

XI. Cikk
Adatvédelmi irányelvek
(1) A személyes adatokat az 1. sz. 18/2018 Coll. a személyes adatok védelméről, módosítva.
2. Az Üzemeltető nem adja át a Vevő személyes adatait harmadik félnek, kivéve a kiválasztott hajózási társaságot, amely áruk vagy szolgáltatások szállítását biztosítja, vagy az állami hatóságoknak ellenőrzés vagy közvetítő esetén, a 8. számú törvény alapján megkötött kölcsönös megállapodás alapján. 18/2018 Z.z.
(3) Az adatkezelő gondoskodik arról, hogy a személyes adatokat illetéktelen személyek rendelkezésére bocsássák a megfelelő műszaki és szervezeti intézkedések meghozatalával. Ezenkívül az üzemeltető minden alkalmazottja köteles titokban tartani a személyes adatokat.
(4) Az érintettnek a következőkben meghatározott jogokkal kell rendelkeznie 19. és azt követő § Törvény 18/2018 Z.z. a személyes adatok védelméről, módosítva, nevezetesen:
a) az információhoz való jog, amelyet e tartalom és az üzleti feltételek teljesítenek,
b) az érintettel kapcsolatos személyes adatokhoz való hozzáférés kérésének joga - a törvény 21. szakasza abban áll, hogy kérheti, hogy hogyan és milyen célokra dolgozzák fel az Ön adatait, és ezt a kérést egy kapcsolattartási e-mail címre címezheti,
c) a személyes adatok helyesbítésének joga - a törvény 22. §-a lehetővé teszi a személyes adatok helyesbítését, ha azok elavultak,
d) a személyes adatok törlésének joga - a törvény 23. szakaszát akkor kell használni, ha nem akarja, hogy az adatkezelő tovább dolgozza fel a személyes adatokat,
e) a személyes adatok feldolgozásának korlátozásának joga - a törvény 24. szakaszát akkor kell gyakorolni, ha úgy gondolja, hogy a személyes adatokat a törvény megsértésével dolgozták fel,
f) a személyes adatok feldolgozása elleni tiltakozás joga - a törvény 27. cikke,
g) a személyes adatok továbbításának joga;
h) a felügyeleti hatóság kezdeményezési joga a feldolgozott személyes adatokkal kapcsolatban.
5. Az Üzemeltető az alábbi személyes adatokat szerezte be a Vevőtől: név, vezetéknév, cím, kézbesítési cím, számlázási cím, telefonszám, e-mail cím, amelyeket a megrendelés helyes feldolgozása céljából dolgoznak fel. Ezeket a személyes adatokat archiválás céljából 10 évig tárolják. A megrendelés feldolgozása részeként a személyes adatokat számlák kiállítása, készlet- (szállítási) bizonylatok kiállítása, valamint a szállítás és a könyvelés biztosítása céljából végzik.
6. Az üzemeltető felhatalmazta az ügynököt, aki a heureka.sk internetes portál üzemeltetője a hitelesített ügyfelekkel, a Heureka Shopping, s.r.o. székhely: Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČO: 02387727 / pricemania.sk a szolgáltatás értékelésével, a Pricemania s. r. o., székhelye: Karpatská 6, 811 05 Bratislava, IČO: 43860599, az e-üzlet üzemeltetője nevében, név, vezetéknév, e-mail és a megrendelt árukkal kapcsolatos egyszeri személyes adatok feldolgozására minőségi értékelés céljából. Ezen értékelés céljából a közvetítő egyszeri e-mailt küld a vevőnek az értékelés lehetőségével.
7. Ez a webhely rögzíti az Ön IP-címét, az időinformációkat, azt, hogy mennyi időt töltött a webhely böngészésével, és milyen oldalakon jött hozzánk. A sütik olyan szöveges fájlok, amelyeket a számítógépen tárolnak, és amelyeket szintén használnak a webhely forgalmának mérésére és az oldalnézetek testreszabására, és ezekkel a fájlokkal jobb minőséget tudunk kínálni Önnek. Ezért ezeket a fájlokat jogos érdekünknek tekintjük. Egyes sütik harmadik féltől származó fájlok, például Youtube, Google és hasonlók.
8. A sütiket bármikor törölheti, vagy közvetlenül a böngészőbeállításokban állíthatja be. Ha el szeretné utasítani a sütiket, állítsa be az Internet böngészőbe.
9. Ha a vevő beleegyezett a személyes adatok e-boltban történő feldolgozásába e-mail marketing céljából, beleegyezett abba, hogy e-mail üzeneteket kap a kapcsolattartó e-mail címre.
10. Személyes információkat e-mail marketing célokra, név és vezetéknév, e-mail cím megadásával öt évig. Ezeket a személyes adatokat harmadik félnek nem adják át.
11. A Vevő bármikor visszavonhatja hozzájárulását, ha fellebbezést küld a személyes adatok feldolgozására, amelyet azonnal törölünk. Ön is leiratkozhat, ha törli a felhasználói felhasználói fiók négyzetét (ha a vásárló felhasználói fiók létrehozását kérte). Az Ön által megadott személyes információkat már nem használjuk e-mail marketing célokra.
XII. Cikk
Kár megtérítése, ha az árut nem fogadják el
1. Az eladónak jogában áll károk megtérítésére (a Ptk. 420. és azt követő szakaszának rendelkezései szerint). nem vonult vissza a szerződéstől, ugyanakkor nem vette át az árut a szállítótól, vagy az eladó kérésére, személyes gyűjtés esetén, nem vette át az árut a megadott beszedési időszakon belül. Ilyen módon a vevő megsértette az Art. X. 2. pont a) alpont, amely alapján a vevő köteles átvenni a megrendelt árut.
(2) A kár összegének meghatározásakor az eladó figyelembe veszi különösen a szállítási költségeket és a kapcsolódó díjakat áruk szállítása esetén, a csomagolás, a szállítás és a megrendelés adminisztrációs költségeit, valamint az összes egyéb rá háruló költséget. számoljon el elveszített nyereséget
(3) Az eladónak joga van arra, hogy ne gyakorolja a kártérítéshez való jogát, vagy ezt a jogot csak részben gyakorolja.
XIII. Cikk
Záró rendelkezések
1. Az eladó fenntartja a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek és Panaszfeltételek módosítására a Vevő előzetes értesítése nélkül. Az Általános Szerződési Feltételek vagy Panaszok megváltozása esetén a teljes vásárlási folyamatot az Általános Szerződési Feltételek szabályozzák, amelyek a Vevő által a megrendelés elküldésekor voltak érvényben, és elérhetőek az Eladó weboldalán.
2. A panasz feltételei a jelen Általános Szerződési Feltételek szerves részét képezik.
3. A megrendelés elküldésével a vevő elolvasta az általános feltételeket, valamint a panasztételi feltételeket.
4. Ezeket a feltételeket a shopujbezpecne.sk e-shop tanúsítási projekt keretében dolgozták ki
5. Ezek az Általános Szerződési Feltételek és a panasztételi feltételek a Társaság székhelyén elérhetőek a Vevő általi ellenőrzés céljából, valamint az e-üzlet honlapján közzétehetők.
6. Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az eladó rendezte követelését, vagy ha úgy ítéli meg, hogy az eladó megsértette jogait, akkor lehetősége van jogorvoslatért fordulni az eladóhoz. Ha az eladó válaszol a jogorvoslati kérelemre, vagy megtagadja a válaszadást a feladástól számított 30 napon belül, a fogyasztó a 391/2015 Coll. a fogyasztói viták alternatív vitarendezéséről és egyes törvények módosításáról az alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslat benyújtásának joga. Az e-üzlet üzemeltetőjével az alternatív vitarendezés illetékes szerve a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (www.soi.sk) vagy egy másik illetékes jogi személy, aki a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által fenntartott alternatív vitarendezési tárgyak listáján van bejegyezve (http: //www.mhsr). hu / az alternatív vitarendezési egységek listája / 146987s), ahol a fogyasztónak joga van megválasztani az ezen alternatív vitarendezési egységek közül melyikhez fordul. Ugyanakkor a fogyasztó a vita alternatív megoldásának benyújtására felhasználhatja a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon elérhető online vitarendezési platformot. A tervezési díjakkal kapcsolatos információk az adott alternatív vitarendezési szervezet weboldalán találhatók.
7. A jelen Általános Szerződési Feltételekben, mint elválaszthatatlan részekben (függelékek) nem szabályozott kapcsolatokra a 3. sz. Törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók. 40/1964 Coll., Törvény Nr. 250/2007 Coll., Sz. Törvény 102/2014 Coll., Sz. Törvény 122/2013 Coll., Sz. Törvény 22/2004 Coll. valamint a 513/1991 Z.z.
8. Abban az esetben, ha egy másik szerződést kötnek a vevővel más feltételekkel, a szerződés feltételei elsőbbséget élveznek az általános szerződési feltételekkel szemben.
9. Ezek az Általános Szerződési Feltételek, beleértve azok szerves részeit, 2018. május 25-én lépnek hatályba.
Pozsonyban, 2018. május 25-én
GuruKnows, s.r.o.
e-üzlet üzemeltetője
Panasz feltételei
1. Csak az eladótól vásárolt és a fogyasztó tulajdonában lévő áruk igényelhetők.
2. Ha a vevő fogyasztó (természetes személy, aki üzleti, foglalkoztatási vagy foglalkozási körén belül nem jár el) az összes kínált termékre, akkor 24 hónapos garanciát kell vállalni, ha az árukra másként nem vonatkoznak, és az oltalmi törvény alapján jár. fogyasztói és polgári törvénykönyv, valamint ezek a panasztételi feltételek. Ha a vásárló megrendelte a használt tárgyat és a vevőt tájékoztatták, a jótállási idő 12 hónap. Ha a vásárló nem fogyasztó, akkor a Kódex rendelkezéseinek megfelelően jár el, és a jótállási idő 1 év, és ezekre a követelésekre nem vonatkoznak ezek a panaszkezelési feltételek.
3. A garanciaidő az áruk átvételének napján kezdődik, amikor az árut a hajózási társaságtól vagy közvetlenül az eladótól veszik át, ha az árut a vevő személyesen veszi át.
4. A Vevő köteles haladéktalanul igényt benyújtani az eladónak, mihelyt a hibát felfedezték.
5. A hibákért való felelősség nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyeket a következő használat okozott:
a. a hibát a terméknek a vevő által okozott mechanikai sérülése okozza,
b. a termékkel való visszaélés a használati utasításban meghatározottaktól eltérő módon,
c. az áruk olyan körülmények között történő használata, amelyek nem felelnek meg az áruk természetes környezetének nedvességtartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak, az utasításoknak megfelelően,
d. az áruk gondozásának és karbantartásának elhanyagolása,
e. áruk sérülése a túlzott rakomány miatt,
f. az áruk használata a dokumentáció feltételeinek, az általános alapelveknek, a műszaki szabványoknak vagy a biztonsági előírásoknak a megsértésével vagy a garancia bármilyen más megsértésével.
6. A természeti katasztrófából származó hibákat a felelősség nem terheli.
7. A hibákért való felelősség nem vonatkozik az áruk (vagy azok részeinek) normál elhasználódására, amelyet az áruk használata okozott. Nem lehet úgy értékelni a hibát, mint amely az ügy természetéhez tartozik, annak minimális tartósságának időtartamához vagy a használat időtartamához, amely rövidebb időre korlátozható. A lejárati idő, a lejárati idő, a lejárati idő vagy azzal egyenértékű időszak az árukon szerepel, és ilyen jelöléssel van ellátva.
8. Az igényelt árukat az alábbi címre kell küldeni, de nem készpénzben, vagy személyesen a kapcsolattartási címre. Az árukat megfelelő módon kell csomagolni, hogy elkerüljék az áruk szállítás közbeni károsodását, és javasoljuk, hogy az árut ajánlott levélben vagy biztosított küldeményként küldje el. Az árukhoz csatolni kell a vásárlási igazolás (számla) másolatát és a hiba leírását, vagy javasoljuk, hogy csatolja a kitöltött igénylési űrlapot a vásárlás igazolásával együtt. A panaszt csak írásban (levélben) vagy személyesen (e-mailben) nem szabad elküldeni.
9. Az eladó nyugtázza a panasz kézhezvételét, és megfelelő formában igazolást küld a Vevőnek az áruk követeléséről. A követelés benyújtásának napja az eladónak történő kézbesítés napja. Ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panaszkezelés igazolásával együtt kell kézbesíteni. A panaszkezelés megerősítését írásban kell megküldeni.
10. Az eladó köteles haladéktalanul, bonyolult esetekben, a panasz benyújtásától számított 3 napon belül meghatározni a panasz kezelésének módját. Indokolt esetekben, különösen akkor, ha az áruk bonyolult műszaki értékelésére legkésőbb az igénylés napjától számított 30 napon belül szükség van. A panaszkezelési módszer meghatározása után az eladó haladéktalanul kezeli a panaszt, indokolt esetben a panasz később rendezhető. A követelés azonban nem haladhatja meg a kérelem benyújtásának napjától számított 30 napot. A követelés rendezésére szolgáló 30 napos határidő lejártát követően a vevőnek joga van visszavonni a vételi szerződést, és az áru teljes összegét visszatérítik, vagy jogosult az árut újra cserélni.
11. A vevő jogai a követelés benyújtásakor:
a. ha a hiba eltávolítható, a vevőnek joga van díjmentesen, időben és szabályszerűen eltávolítani, amelyet a hibát indokolatlan késedelem nélkül el kell távolítani,
b. a hiba elhárítása helyett a vevő kérheti a cikk cseréjét, vagy a hiba csak az árucikk egy részét érinti, az alkatrész cseréjét, és az eladónak nem merülnek fel aránytalan költségek az áruk ára vagy a hiány súlyossága szempontjából,
c. az eladó a hibás cikk helyett a hibás terméket helyettesítheti, ahelyett, hogy a hibát eltávolítja, kivéve, ha ez a vevőnek komoly nehézségeket okoz,
d. ha ez olyan hiba, amelyet nem lehet megjavítani, és amely megakadályozza a tárgy megfelelő használatát, a vevőnek joga van a dolgot cserélni vagy a szerződéstől elállni. A vevőnek ugyanaz a joga a kivehető hibák esetén, de ha a vevő nem tudja megfelelően használni a dolgot a hiba javítás utáni újbóli előfordulása vagy nagyobb számú hiba esetén,
e. egyéb javíthatatlan hibák esetén a vevő ésszerű árengedményre jogosult a cikk árán.
12. A panaszt rendezettnek kell tekinteni, ha a panasztételi eljárás az igényelt áruk átadásával, cseréjével vagy az áruk vételárának visszatérítésével, írásbeli elfogadási felhívással vagy annak indokolt elutasításával fejeződik be.
13. A panaszt rendezettnek kell tekinteni, ha a panasztételi eljárás az igényelt áruk átadásával (csere, javítás) az áruk vételárának visszatérítésével, ésszerű engedmény megadásával vagy indokolt elutasítás útján fejeződik be. A fogyasztót a panasztételi eljárás eredményéről a törvényben előírt határidőn belül tájékoztatják.
14. Az áruk károsodása. a csomagolás integritását (az áruk átvételére vonatkozó utasítások szerint) az áruk átvételekor ellenőrizni kell, mivel az áruk a szállítás során megsérülhetnek. Javasoljuk, hogy a vásárlók csomagolja ki az árut, és a szállító jelenlétében nézze meg őket. A futárnak szóló aláírásával kijelenti, hogy a csomagolás sértetlen.
15. Ezek a Panaszfeltételek az Általános Szerződési Feltételek szerves részét képezik, és az eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor megváltoztassa azokat, az eladó értesítése nélkül.
14. GuruKnows, sz. Cég, székhelye: Račianska 88B, 831 02 Bratislava, info@beardguru.sk
Pozsonyban, 2018. május 25-én

 

bejelentkezés

Táto stránka používa cookies. Viac info